web neveshte

Saturday, September 30, 2006

ترکه عاشق پری دریایی میشه بهش میگه عزیزم من عاشقتم زنم میشی ؟ پریه جواب میده نمیتونم اخه من که ادم نیستم ترکه میگه تو
فکر کردی من ادمم؟
قزوینی میره پیش روانکاو میگه اقای دکتر میخوام بدونم این کودک درون که میگن کجاست؟
و خداوند به موسی گفت،،،ای موسی حال که بسرزمین قزوین رسیدی عصای خود را بزمین بنداز،،،و موسی چنین کرد و انگاه خداوند ندا داد حال اگر خایه داری دولا شو و ورش دار
ستاد بازسازی شعار های انقلابی با توجه به احتمال حضور خواهران در استادیم این شعار اقایان را اصلاح کرد شیر سماور،،،،اگزوز خاور....اوا دیدی خواهر،،،،رفت کجای داور؟
از بچه ترکه میپرسن حضرت یوسف بعد از اینکه رفت تو شکم ماهی چی شد؟میگه برای بیرون اوردنش یونسکو رو درست کردن

2 Comments:

At 4:35 PM, Anonymous Anonymous said...

خیلی عالی بودن جک ها
من که کلی حال کردم.......بازم بنویس

 
At 4:36 PM, Anonymous Anonymous said...

بوووووووووووووس

 

Post a Comment

<< Home